sâmbătă, 5 iunie 2010

Indiferenta


Uneori...doare cel mai tare! Doare mai rau ca o infidelitate, mai tare decat un conflict intre 2 persoane implicate intr-un anumit tip de relatie, nu neaparat amoroasa. Sa primesti indiferenta in timp ce tu oferi sentimente din ce in ce mai puternice poate cauza un soc. O stare de confuzie din care este probabil sa iesi cu multe cicatrici pe suflet. Sau e posibil sa nu iesi deloc din starea asta.

Unii oameni sunt indiferenti pentru ca asta vor. Altii sunt indiferenti fara sa-si dea seama. Altii...din pura obisnuinta, pentru ca intr-un fel, indiferenta ii salveaza de suferinta si de posibile probleme.

Pe mine..indiferenta persoanelor din jur m-a ranit. Mi-a provocat o rana care nu s-a vindecat deloc pana acum. E mascata doar. Acum, la primul semn de indiferenta, rana ma doare mai tare decat orice...si imi provoaca in acelasi timp si dureri fizice. Probabil psihicul meu transmite starea de rau in tot corpul si din cauza asta, atunci cand sunt trist sau dezamagit, simt dureri puternice de stomac.

Eu nu ofer indiferenta. Desi poate nu se observa, sunt destul de atenta cu oricine are nevoie de mine. Nu ma feresc sa-mi exprim sentimentele, sa arat ca imi pasa...nu vreau sa fiu indiferent doar pentru ca, pentru unii e " cool " sa fii asa. De ce sa nu arati ca iti pasa? E ceva rau in asta? Pierzi bani sau orice lucru material? Poate doar putin timp, dar si asta il pierzi cu folos, sigur ai ceva de invatat in timpul asta.

Desigur, sunt persoane care nu merita da le acorzi un gram de atentie. Cel putin, asa se poate spune la prima vedere. Insa, nu se stie niciodata ce se ascunde dupa aparente. Poate judecam gresit, poate, totusi, nu merita..insa...ce pierdem daca incercam sa fim mai atenti cu cei din jurul nostru?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu