miercuri, 14 aprilie 2010

de ce m-ai dezamagit?:((




(Aceasta poate fi povestea oricui.In text sunt cateva cuvinte ingrosate cu portocaliu. Am selectat doua melodii care imi plac mult si care se potrivesc cu tema textului )



ee...cum am putut sa cred ca tu esti altfel...cand esti exact ca ceilalti...cum am putut sa cred ca ma intelegi cand defapt esti departe de asta...cum am putut avea atata incredere in tine...cand azi ai reusit sa ma dezamagesti.mi-ai aratat totusi ceva...ca sunt naiv/a...ca aparentele inseala si ca eu m-am inselat.:(( da sunt naiv/a..asa sunt eu pun suflet in toate pentru toate si pentru toti si chiar am crezut ca am gasit in sfarsit pe cineva sa imi semene si sa ma inteleaga...defapt nici nu stiu de ce am crezut asta

...tu nu ai inteles ca imi place sa vorbesc cu tine asa ca intre prieteni...si erai in sufletul meu mai valoros/valoroasa decat toti prietenii pe care ii am acum langa mine...chiar daca nu te cunosteam...asa am simtit...si am simtit prost....si ma doare ca am fost dezamagit/a.atat de mult te costa sa imi raspunsi azi la salut?...5 secunde si ma faceai fericit/a si pe mine...dar nu...ti-a fost mult prea greu..."hmm cine-i si asta :o disperata...lasa ca nu moare azi daca nu vorbim"cred ca asta ti-ai zis cand ai vazut mesajul meu pe mess....sa stii ca nu...nu mor eu din atata lucru.mi-e mai rau...sa imi dau seama ca am gresit investind intelegere si sentimente in cineva caruia nici macar nu-i pasa de mine.mda...asta e a fost ca o palma...sa ma trezesc la realitate...si m-am trezit...poate era si timpul...oricum imi pare rau.

si nu iti pot descrie in cuvinte ce simt:gol....mda uite ce ai reusit....eu care eram imun/a la intepaturile altora...acu daramat/a de faptul ca pur si simplu nu m-ai bagat in seama...sa stii ca asta doare mai mult decat vorbele grele pe care am avut ocazia sa le primesc de la diverse persoane...doare mai mult mai ales ca tu esti in cauza...tu in care eu aveam incredere si in care am crezut :(( .

daca as fi un om rational as lua-o usurel si m-as intreba:cine esti tu defapt?un baiat/fata pe care l-am/am cunoscut/o pe internet...nimic mai mult ...un foarte bun prieten...cel putin asa credeam pana azi.ce vreau eu de la tine?nimic mai mult decat sa mai vorbim din cand in cand.nu stiu cat ai observat dar eu te-am ascultat intotdeauna,te-am inteles si te-am incurajat...dar vad ca asta nu inseamna nimik pentru tine...n-ai cosiderat ca merit nici macar sa imi raspunzi la salut....:(

asta e!!! doare dar nu mai am ce sa fac...m-ai dezamagit...m-am pierdut pur si simplu cand am vazut ca iesi,fara sa imi spui macar :sal eo bn;....greu,foarte greu...dar uite ce usor m-ai facut sa sufar.nu cred ca ai vrut asta...nu cred ca ti-ai dat seama ink de fapul ca eu tin la tine si iti doresc ceea ce e mai bun...asta iti doresc in continuare sa stii...nu s-a schimbat cu nimik...doar ca ma simt aiurea...da asta e cuvantul...nici macar nu stiu ce simt ...pacat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu