marți, 6 aprilie 2010

Despre rautate si invidie....

Intr-o lume atat de mica incape atat de multa rautate….fara limite… Ma intreb daca se va opri vreodata haosul asta, furia necontrolata a unor mintzi paranoice… Se cred oameni mari cu gandire matura si tot ce vad la ei e doar o privire ostila, rece, lipsita de scrupule…

Ce placere e sa lovesti, sa provoci raul cuiva!!!…Si sunt destui… vorba aia “prosti ,dar multzi”…Si ma intreb uneori daca nu cumva eu insami fac parte din toata prostimea asta pentru simplul fapt ca pun la suflet, ca le dau atentzie si le permit sa imi afecteze viatza…

Stiu sigur ca undeva in alta parte a lumii sunt oamenii care stiu sa aprecieze anumite lucruri pe care restul nu le vad…dar totusi cu acest rest ne confruntam zi de zi, oriunde dam de el, dar cum sa le faci fatza? Sa te inchizi in tine nu e cea mai buna solutzie, sa pari ca nu itzi pasa, nu potzi pentru ca itzi pasa de fapt ,sa infrunti tot, chiar daca nimeni nu te va crede la final, sau sa fugi de tot si sa cautzi alta lume cu care sa stai si sa comunici sperand ca ei sunt altfel? Of ..ei "prietenii" tai,le destainui sentimentele ori nimicurile tale si cu ce te alegi? te alegi cu un shut in fund dupa ce se plictisesc de tine,gasind un motiv de despartire cei drept:PUERIL. Ce greu trebuie sa fie pentru cineva sa spuna un simplu:Imi pare rau, hai sa ne impacam.... Ceea ce unora le este imposibil pentru mine este o banalitate.... nu imi este rusine si nici greu sa imi cer iertare pentru ceva.Dar exista persoane care tzin in ele prea multa ura ,nu au curajul insa sa te privasca in ochi ori sa iti vorbeasca.Stiti de ce? Pentru ca se simt cu musca pe caciula si stiu ca de fapt nu tu ai gresit insa nu au puterea sa accepte acest lucru si sa revina la ceea ce va legat candva...

Uneori este foarte greu sa accepti asa ceva din partea unor persoane la care inca mai tzii dar te trateaza cu un dezinteres total.Stiu insa sigur doar ca roata se intoarce, si intr-un fel sau altul isi vor primi “rasplata” totzi “scumpii” mei,si nu de la mine, ci de la cineva ca ei care ii va lovi fara sa isi dea seama si vor vedea si ei cum e sa nu stii ce tzi se intampla…

5 comentarii:

  1. Sall!!!
    Chiar ma bucur ca ti-ai facut si u blog asa am si eu mai multi prieteni cu blog.
    O sa-ti dau cateva mici sfaturi daca vrei sa ti cont de ele.
    1. Sa incerci sa creezi o tema mult mai frumoasa cu acel program de care ti-am zis , asta nu are nimik dar la ce postari super ai e si pacat sa nu ai o tema spectaculuasa si speciala.
    2. In legatura cu postarile ai inceput perfect ori te-a mai ajutat cineva ori ai vazut la altii , deoarece , primele mele postari au fost o varza totala. Felicitari din acest punct de vedere!!!
    3. Acea lista cu "bloggerii mei" vad ca ai bagat cateva bloguri pe acolo si il vad si pe al meu , de obicei cand pui blogul cuiva pe blogul tau si acel cineva nu e o persoana prea importanta cum e "Mihai Bendeac" "Guess Who" sau "Vescan" e mine sa ceri un schimb de link adica si cel caruia tu i-ai pus blogul lui pe al tau sa puna blogul tau pe al lui asta se cheama exchange de link si ajuta la reclama. In acest caz puteai sa-mi spui si puneam si eu blogul tau pe al meu.
    In rest nu mai stiu , ii las si pe alti sa-ti dea sfaturi si de obicei e bine sa ti cont de ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. ok.ms frumos . fii sigur ca tzin cont de sfaturi

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e vere ce zice Waly poi tu faci publicitate la altii si tie ei nu.......pune-l pe al meu k si eu il pun pe al tau:))

    RăspundețiȘtergere
  4. uite unde era cainele :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit un premiu virtual de la mine intra aici ca sa vezi despre ce e vorba!!!

    RăspundețiȘtergere