joi, 29 aprilie 2010

Prieteni falsi...





Prieteni falşi” ? Ce ziceţi de “oameni falşi” ? Ce ziceţi de faptul că toţi ne comportăm diferit faţă de situaţia în care suntem puşi şi faţă de persoanele care sunt de faţă ? Ne adaptăm grupului. În esenţă suntem la fel. Suntem la fel tot timpul, dar diferă numai felul în care expunem lucrurile faţă de celelalte persoane. E ca şi felul în care vorbeşti în preajma unor băieţi şi felul în care vorbeşti în preajma fetelor (exemplu banal). Sunt cazuri în care îi spui celui cu care vorbeşti exact ce vrea să audă de la tine (sau ce crezi tu) chiar dacă nu gândeşti cu adevărat acel lucru. Sau îl gândeşti, dar importanţa pe care i-o dai tu e diferită faţă de felul în care o prezinţi. Ah da sunt specimene de asa zisi prieteni care fac in asa fel sa para ca iti sunt foarte apropiati . Insa se intampla unori sa nu primesti nici macar un salut din partea lor cand ii intalnesti pe strada . Cunosc genuri: Ah. imi cer scuze chiar nu te-am auzit. Poi sa vezi ca nu eram atent ,poi nu stiu ce..... Ma lasi?! Probabil ar trebui sa ma arunc in fatza unei masini sa ma fac observat. Dar daca ma gandesc mai bine nu ar avea nici un rost. Cel mai rau lucru este ca incerci sa le faci pe plac unora , le vorbesti frumos , nu uiti sa ii suni sa ii intrebi macar un simplu : Buna,salut .ce faci? ... Vine o vreme cand astepti si tu la randul tau sa fii sunat ...insa...degeaba. Si in cele din urma daca vezi ca acel asa zis prieten nu este interesat de tine, te gandesti ca poate devii prea insistent si ca nu are chef de tine. Da ma gandesc uneori la lucruri si culmea este ca am dreptate de cele mai multe ori. Prienii mai sunt si pe interes, prietenii se mai si plictisesc , unii chiar nu vor sa te vada. Sunt un tip caruia ii place sa vorbeasca cu persoane deschise. Pot vorbi despre absolut orice . Atunci cand nu am chef sa ies cu cineva in oras sau sa merg undeva nu caut motive tampite sau prostesti sa scap de persoana respectiva. Incerc sa ii explic cum sta treaba pe fatza. Incerci sa fii un bun prieten , il inviti undeva, imparti mici lucruri cu el , il suni , insa daca nu primesti acelasi lucru de la el si vezi ca nu are pur si simplu chef de tine....va spun eu nu are rost sa mai insistati pentru ca deveniti penibili.


Singurul lucru kre il detest pe lumea asta este minciuna!!!
Nu ii pot intelege pe acei oameni pt ce o fac...pt ce mint??
Azi Mi`am dat seama k putini dintre cunoscuti imi sunt prieteni q adevarat...ii pot numara pe degetele de la o mana si ink mi-ar mai ramane loc...Ah..m-am saturat de acele zambete false...de urarile de bine...de linguseli..c rost au cand imi intorci spatele si pleci lasandu-ma balda...oare de ce va mai prefaceti k imi sunteti prieteni cand nici makr nu va pasa de viata mea...de ce fac eu....Dar intrebarea este de ce va comportati asa???...hei..cum ramane q zambetul pe kre til ofer zilnic fara a astepta unul inapoi,cum ramane cu ajutorul pe care ti-l ofer fara nicio recompensa.Cu ce am gresit???As vrea sa stiu raspunsul pentru ca eu chiar nu il gasesc...Probabil k am spus prea des DA.Poate ca ar trebui sa invat si ce inseamna NU..Urasc persoanele cu 2 fete .Pentru mine nu valoreaza nici 2 bani,sunt inexzistenti ..in fine...M-AM SATURAAT! ..iar de-acum spun STOP .

Mi-e dor de unde dusman adevarat, ma sufocat devotamentul prietenilor.

2 comentarii:

  1. foarte tare articolul si multa dreptate

    RăspundețiȘtergere
  2. ff.rar prieteni adevarati in viata:) iar daca ii gasesti trebuie sa-i pretuiesti mai mult decit aurul sau diamantele....sunt super valorosi:) dar din pacate tot mai putini si f.greu de gasit!

    RăspundețiȘtergere