sâmbătă, 10 aprilie 2010

Save the planet !






In
primul rand as vrea sa incep acest mesaj prin a ma prezenta: Eu sunt…….doar un anume de pe aceasta planeta. Un Homo sapiens ca si voi. M-am nascut, traiesc si am vazut ce are sa imi ofere pamantul.
In randurile care urmeaza am sa incerc sa lansez un mesaj catre toti cei care citesc aceste randuri. Si sper ca si acestia la randul lor sa aiba puterea sa promoveze mesajul meu mai departe.

Vedeti voi, natura are intotdeauna o modalitate prin care riposteaza. Stii vorba aia:” Nu te pune cu mama natura”.
Tii minte cand iti spunea mama, bunica
, matusa, profesorul, profesoara..etc; - Mai Gigele, vezi tu, fiecare animal are rolul lui pe lumea asta, daca tu te apuci si omori toti lupii dintr-o zona, or sa ramana o groaza de iepuri, si alte daunatoare care or sa te lase fara ultima bucata de varza/morcovi cultivata anul ala. AI SA MORI DE FOAME!. Bine nu imi zicea chiar asa, dar incerc sa subliniez ceva.
Nu imi place sa ma repet, dar tocmai v-am demonstrat ca mama natura e ca un Mike Tyson de o proportie inimaginabila: Tu ii dai dar ea se ridica si iti da de 10 ori la patrat.



De ce nu incercam sa salvam planeta, sa o facem mai buna , mai curata? Sa renuntam la mizeria ce ne inconjoara .
De ce de fiecare data e mai usor sa arunci pe langa un cos de gunoi decat in el? Sau e asa greu sa pastrezi mizeria in buzunar pana ajungi la un cos?
Multi oameni mor din cauza ca anumiti paraziti din natura intra in corpul uman din cauza ca mediul inconjurator nu este curat.
Pentru a incepe sa salvam lumea planeta, natura incepeti prin a va schimba, a schimba comportamentul vostru.
Ar trebui sa incep sa ne gandim unde se va ajunge daca continuam in ritmul asta, daca va mai exista Terra , daca vom mai exista noi sau totul se va degrada, se va distruge incetul cu incetul.Nu ar fi bine daca am incerca sa facem acesta lume mai curata acum si mai tarziu sa nu avem nici o grija, sa nu ne mai intrebam daca vom mai trai cum traim acuma.
Sa incepem sa schimbam ceva, atat la mediul inconjurator cat si la noi dar totul sa fie in bine.

Intr-un an doar o familie va arunca o tona de gunoi .Asta e ca si cum am arunca un elefant la gunoi. De ce vreti sa procedati asa cand puteti recicla tot ce se poate din gunoiul dumneavoastra.
Aproape toate lucrurile pe care un om obijnuit le arunce, sunt reciclabile.

Dar nu gunoiul este singura problema .Energia solara este si ea importanta.Toti ar trebui sa folosim mai putina energie!!! Pentru ca mersul pe jos face foarte bine la sanatate, ar trebui sa mergem pe jos nu cu masina. Daca distanta este mai mare puteti lua cu voi alte persoane care merg in aceeasi directie, pentru a nu folosi mai multe masini pentru acelasi loc.

Atunci cand iesim din camera ar trebui sa stingem becul!!!Energia nu trebuie irosita aiurea!!!
Dup ace va incarcati telefonul mobil NU uitati sa scoateti incarcatorul din priza!!! Sa nu credeti ca daca mobilul nu mai e conectat la el nu mai concuma energie. Daca va uitati la televizor si dintr-o anumita cauza plecati din camera, NU uitati s il inchideti.

!!! SAVE ENERGY AND SAVE THE EARTH !!!

Un comentariu:

  1. Am apucat sa citesc putin din ce ai scris prin arhiva ,si despre ce. Nu credeam ca un baiat poate sa fie atat de profund,in ceee ce spune,simte si in primul rand ,nu stiam ca poate sa-si exprime sentimentele in felul asta. Imi place. :)
    Ai pus o bila alba barbatiilor din intreaga lume. :)Inca-i cale de salvare..:))).
    ps.articolul cu (save the world) m-a impresionat.
    ps.2.stiu ca nu conteaza parerea mea.
    Keep up the good work.

    RăspundețiȘtergere