miercuri, 7 aprilie 2010

Foarte straniu…

Ai simtit vreodata ceva ciudat ??!!!
De exemplu:
- Ai simtit vreodata o prezenta langa tine..chiar daca erai singur ???!!
- Ai avut vreodata sentimentul ca ai m-ai trecut printr- ul loc, sau ca ai mai facut aceeasi chestie..sau auzit, .. chiar daca a fost pentru prima data ??? .Da, trecusem fiind beat.
:))
- Noaptea auzi zgomote prin camera ta ???!!
- Ti- a venit vreodata sa tremuri fara sa iti fie frig ???!! Adica nu ai vreo boala.Te apuca pur si simplu
:)) Da, de obicei ma apuca tremuratul cand ma screm.

La faza cu tremuratul se spune ca:
- Acest fenomen are loc atunci cand o materie din alta dimensiune are contact cu corpul uman !!!
Adica o fantoma sau entitate trece prin tine. Poi si daca esti o scandura de om? Pe unde sa treaca saraca fantoma?! La faza cu tremuratul eu cred ca mai poate fi si din cauza ca uneori cand te uiti in portofel ai impresia ca nu vezi nimic si uneori chiar asa e.

- cum simti o prezenta ? Poi poate o fii fantoma transpirata si puteee.
- se numeste deja vu, rezultat al modului de functionare al creierului
- aud
mobila :ziua se incalzeste (dilata) noaptea se raceste (contracta). de la aceste miscari cateodata mai pocneste.PAC! PAC! M-AI INTELES BUEI HAHALELO?!
Deci stati voi linistiti si lasati paranormal,fantomele si toate ciudatzeniile . Gastiti ceva mai bun de facut decat sa stati ca momaile ca si cum a-ti avea ceva infipt in partea dorsal. BUHUHUUUUU!!!
:))

Un comentariu:

  1. Foarte tare frate!!!
    Hai sa-ti spun si parerea mea:
    1. Partea cu dilatarea mobilei mi s-a intamplat si mie de multe ori cu televizorul , noaptea face POC!!! dar credema ca nu m-am speriat niciodata tot timpul am stiut ce e televizorul , dar nu stiam care e cauza , acum am vazut cauza la tin.
    2. Partea cu Deja Vu mi s-a intamplat si mie si unui prieten cehstia asta chiar nu stiu ce e dar nu m-am speriat niciodata de ea ba chiar mi se pare ceva frumos sa ai sentimentul pentru o secunda ca ai mai vazut acea chestie.
    3. Partea cu tremuratul fara motiv si sentimentul ca e cineva langa tine nu le-am patit :(
    Postarile sunt foarte frumoase , dar mai ai de lucrat unele mici deatali la blog.

    RăspundețiȘtergere